image1 image2 image3 image3 image3

♡♡♡♡♡♡ | GRL PWR | ♡♡♡♡♡♡

Street Style


Dzisiejszy post powstał we współpracy z portalem Tenisufki.eu, na którym pojawiłam się w zakładce Street Style - możecie zobaczyć wpis tutaj.

Do typowo miejskiej stylówki udało mi się przemycić sukienkę, zachowując w całym outficie nutę dziewczęcości. Na miasto musi być wygodnie, więc postawiłam na sneakersy adidas equipment, wersja z delikatnym różowym akcentem. Kurtkę widzieliście już w poprzednim poście, i przyznam że chyba stała się jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie.











Jacket: Topshop
Dress: Prosto
Top: Misbhv
Snapback: Zero22
Shoes: adidas Equipment Support ADV 'Clear Pink'
Backpack: Vans

Photography: Michał Zachwieja


Follow me on Instagram

♡♡♡♡♡


CONVERSATION

4 comments:

  1. Świetna stylizacja, buty wyglądają lekko kosmicznie, ale to jest w nich właśnie fajne. A stronę muszę sprawdzić, już podoba mi się ta nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. KLASA! Całkowicie mi się podoba Twój styl! <3
    Dobierasz świetnie elementy ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie stałaś się moją boginią stylu! <3
    Sztos, sztos i jeszcze raz sztos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

tylko szczerze :)